skip to main |
skip to sidebar
Αλλάζει το τοπίο στους τεχνικούς κανονισμούς της Formula 1 από το 2013 με το σπορ να προσαρμόζεται στις «πράσινες» επιταγές της εποχής και το τούρμπο να μπαίνει μετά από χρόνια και πάλι στη ζωή μας.
Όπως ανακοίνωσε την Παρασκευή 10/12 η FIA και με τη σύμφωνη γνώμη φυσικά των κατασκευαστών που μετέχουν στο Πρωτάθλημα, από το 2013 τα μονοθέσια θα χρησιμοποιούν 4κύλινδρους κινητήρες τούρμπο 1,6 λίτρων με ψεκασμό υψηλής πίεσης έως και 500 bar, περιοριστή στις 12.000 σ.α.λ και πιο αποδοτικά συστήματα ανάκτησης ενέργειας, όπως τα KERS, τα οποία θα έχουν διπλάσια απόδοση από αυτά που θα χρησιμοποιηθούν το 2011.
Παρά τον περιορισμό στον ρυθμό περιστροφής των μοτέρ και τη σημαντική μείωση της κατανάλωσης (γύρω στο 35% υπολογίζουν οι ειδικοί), η απόδοση αναμένεται να παραμείνει στα σημερινά επίπεδα, δηλαδή γύρω στους 750 ίππους.
Οι διαπραγματεύσεις για την αντικατάσταση των ατμοσφαιρικών V8 2,4 λίτρων που χρησιμοποιούνται τα τελευταία χρόνια (από το 2006 συγκεκριμένα) στη Formula 1 ήταν σκληρές και κράτησαν αρκετό καιρό καθώς κάποιες κατασκευάστριες εταιρείες, όπως η Mercedes και η Ferrari, εξέφραζαν αρχικά την αντίρρησή τους λόγω του υψηλού κόστους εξέλιξης των νέων μοτέρ, αλλά τελικά συμφώνησαν.
Να πούμε επίσης ότι σύμφωνα με την ανακοίνωση της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας, το 2013 κάθε πιλότος θα έχει στη διάθεσή του πέντε κινητήρες με τους οποίους θα πρέπει να «βγάλει» τη σεζόν, ενώ από την επόμενη χρονιά (2014) ο αριθμός θα μειωθεί στους τέσσερις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου